Μπλούζα

Burda 07/2016

Τα περιοδικά Burda τα αγοράζω κατά καιρούς, ειδικά όταν κάποια τεύχη έχουν ιδιαίτερα πατρόν πέρα από τα συνηθισμένα δεν μπορώ να αντισταθώ, Ένα τέτοιο τεύχος είναι και το 07/2016, έχει τόσα πολλά σχέδια που θα ήθελα να φτιάξω, το αγαπημένο μου είναι το πατρόν νο. 105 στην περιγραφή του οποίου γράφει το Burda ” χάρη στο καθαρό, ελαφρά εβαζέ κόψιμο χτυπάει η λαιμόκοψη ιδιαίτερα στο μάτι. Το κομμάτι που πιάνεται μαζί στη πλαϊνή και στην ραφή του μανικιού και η φάσα ανφόρμ δείχνουν σαν cutout” όποιος κατάλαβε, κατάλαβε, κρατάμε όμως ότι χτυπάει ιδιαίτερα στο μάτι, αυτό είναι αλήθεια, το ιδιαίτερο κόψιμο της λαιμόκοψης είναι που μου τράβηξε τη προσοχή και εμένα, το έκανα όμως σε μπλούζα και όχι φόρεμα! Η μοναδική αλλαγή που έκανα για να το πετύχω αυτό ήταν το να μακρύνω το μπροστινό και πίσω πατρόν του πάνω μέρους του φορέματος κατά 15 εκατοστά, από τα οποία 15 εκατοστά τα 7 τα ήθελα για το στρίφωμα.
105B-072016-B_large
DSCF6447_edited

Μιας και οι οδηγίες του Burda για μένα είναι ακαταλαβίστικες αποφάσισα να τις αγνοήσω εντελώς, στο κάτω κάτω αφού έχεις ράψει κανά δυο μπλουζάκια και φορέματα βλέπεις πως ο τρόπος κατασκευής είναι πάνω κάτω ίδιος, εδώ βέβαια έχουμε την ιδιαιτερότητα του cutout αλλά δεν είναι και πυρηνική φυσική θα την έβγαζα την άκρη καθώς θα προχωρούσα στη κατασκευή του.

Η αλήθεια είναι πως οι λακωνικές οδηγίες του Burda μπορεί να αποτρέψουν κάποιον από το να τα χρησιμοποιήσει, πολλές φορές όμως έχουν ωραία πατρόν και αξίζει τον κόπο να αφιερώσεις λίγο χρόνο στο να τα φτιάξεις, υπάρχουν τόσες πολλές πληροφορίες στο διαδίκτυο που αποκλείεται να μην βρεις την άκρη στο τέλος.

Το μεγαλύτερο μέγεθος του συγκεκριμένου μοντέλου είναι το 44, ευτυχώς ήταν το νούμερο μου και παρόλο που είναι φτιαγμένο για ελαστικά υφάσματα αφού μέτρησα τα κομμάτια του πατρόν είδα πως έχει αρκετό αέρα και πως θα μπορούσα να το φτιάξω με αυτό το πράσινο σταθερό ύφασμα που είχα στο μυαλό μου από την αρχή. Το ύφασμα αυτό είναι ιδιαίτερο για μένα, είναι ένα vintage ύφασμα που μου το έχει χαρίσει μια καλή μου φίλη και ήταν απ’ τα αγαπημένα κομμάτια που είχα στη συλλογή υφασμάτων.

DSCF6465
DSCF6490

Αν έχετε το τεύχος αυτό θα δείτε πως το πατρόν είναι φτιαγμένο έτσι ώστε ο πίσω αριστερός ώμος να είναι κοντύτερος από τον μπροστινό αριστερό ώμο, ο σκοπός είναι η μπροστινή φάσα που δημιουργεί και το cutout εφέ να πιαστεί με κάποιον τρόπο στον πίσω αριστερό ώμο. Εγώ προσωπικά δεν μπήκα καν στη διαδικασία να βγάλω άκρη για το πως θα γίνει αυτό οπότε απλά έκοψα το μπροστινό και πίσω ώμο στο ίδιο μήκος όπως θα γινόταν για μια απλή μπλούζα. Το πως θα εφάρμοζα την μπροστινή φάσα θα το αντιμετώπιζα στο τέλος αφού ολοκλήρωνα την κατασκευή.

Για να γίνει το cutout περισσότερο ορατό άνοιξα την λαιμόκοψη της μπλούζας κατά 2,5 εκατοστά αν και δεν είμαι σίγουρη ότι μου αρέσει το αποτέλεσμα, ίσως θα ήταν καλύτερα να το είχα αφήσει όπως ήταν.

DSCF6501

Το αγαπημένο μου στοιχείο στη μπλούζα αυτή η φάσα την οποία έκανα διαφορετικά από το πρωτότυπο του περιοδικού, έφτιαξα λοιπόν μια φάσα με πιέτες του 1 εκατοστού και την τοποθέτησα μόνο στο μπροστινό μέρος και όχι στο πίσω.

Τέλος για να ενώσω τη φάσα στο αριστερό μέρος της μπλούζας ώστε να κλείσει η λαιμόκοψη απλά την έραψα κατά 3 εκατοστά καταμήκος της λαιμόκοψης στην αριστερή μεριά.

Ελπίζω όλα αυτά να είναι κατανοητά όπως τα περιγράφω, το σίγουρο είναι πως το συνολάκι αυτό μου αρέσει πολύ, τη μπλούζα τη φοράω με τη Galleria Culotte ένα δωρεάν πατρόν της Secondopiano.

Μέχρι την επόμενη φορά!
Υ/Γ ξέχασα να αναφέρω πως το πατρόν εχει 2 κάθετες πένσες μπροστά και δυο πίσω τις οποίες δεν τις έκλεισα γιατί δεν ήθελα η μπλούζα να γίνει πολυ εφαρμοστή!

5 thoughts on “Burda 07/2016

  1. Pingback: Pleated! | IdaAida
  2. Καλημέρα!!! Τί υπέροχο, πράσινο μπλουζάκι είναι αυτό! Και τί τέλεια που αγνόησες τις οδηγίες κι έκανες τα δικά σου! Να το χαρείς τώρα το καλοκαίρι! Φιλάκια πολλά.

    Like

    1. Ευγενία μου σε ευχαριστώ πολύ, με τις οδηγίες του μπούρντα απλά θα έχανα πολύ χρόνο και το αποτέλεσμα δεν θα είχε μεγάλη διαφορά. φιλάκια πολλά και καλές δημιουργίες!

      Like

  3. Φίλη μου είναι υπέροχη! Μόνο εσύ θα μπορούσες να διαλέξεις ένα τέτοιο πατρόν! Αναρωτιέμαι αν υπήρχε κάποιο πιο πολύπλοκο…. δεν νομίζω 😂! Ανέδειξες τέλεια το ύφασμα!Χαίρομαι που σου άρεσε τόσο και το τίμησε με τον καλύτερο τρόπο! Και στα επομενα😚😚😚😚

    Like

    1. 😂😂😂 Αφού με ξέρεις τώρα πια! Το ύφασμα αυτο ήταν πολυ ιδιαίτερο για μένα, δεν ξέρεις πως φοβόμουν μην το καταστρέψω αλλά ευτυχώς ολα πήγαν καλά! Χαίρομαι πολυ που σ’αρεσει 😘

      Like

Leave a comment